تجهیزات زنده

خرید و فروش تجهیزات اجرای زنده و استودیو

تجهیزات زنده

خرید و فروش تجهیزات اجرای زنده و استودیو

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید امپلی فایر 

راهنمای خرید امپلی فایر

هنگام خرید یک آمپلی فایر ، سؤالات زیر در ذهن ما ایجاد می شود: “چگونه می توانم از این آمپلی فایر استفاده کنم؟ آیا قرار است از یک ساب ووفر یا دو ساب ووفر پشتیبانی کند؟ از یک جفت بلندگو یا دو جفت بلندگو پشتیبانی کنید؟ یا شاید چند بلندگو و چند بلندگو؟

خرید امپلی فایر

دانستن این اطلاعات به شما در تصمیم گیری اولیه کمک می کند. یعنی اینکه بر اساس تعداد کانال و میزان توان مورد نیاز ، به چه نوع آمپلی فایر نیاز دارید. بنابراین اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف آمپلی فایر بر اساس تعداد کانالهای خروجی داشته باشیم.

آمپلی فایر های مونو دارای کانال خروجی هستند. آنها معمولاً برای تأمین انرژی ساب ووفرها استفاده می شوند. و بدانید که بر اساس آمپلی فایر و امپدانس ساب ووفر می توانید یک ، دو یا حتی بیشتر از دو ساب ووفر را به یک آمپلی فایر تک من وصل کنید.

آمپلی فایر های 2 کاناله قطعاً تنوع بیشتری به شما می دهند. در این حالت می توانید از دو کانال خروجی برای توان دادن یک جفت بلندگو استفاده کنید ، مانند آنهایی که روی درهای جلوی خودرو نصب شده اند. همچنین شایان ذکر است که بیشتر آمپلی فایرهای دو کانال قابلیت بریج شدن را دارند (یعنی ادغام خروجی دو کانال و تبدیل آن به کانال قوی تر). این یک روش عالی برای تأمین توان یک ساب ووفر است.

مطلب کامل راهنمای خرید امپلی فایر 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی